StartUp Arena

Dedykowana startupom z Ukrainy

Fintech StartUp Arena - cel i założenia

StartUp Arena odbędzie się 24 maja w godz. 14:30 - 17:00, czyli w trakcie drugiego dnia łódzkiego eventu Fintech & e-commerce linking days 2022 Łódź. Kreatywność, szeroki zakres umiejętności marketingowych i oryginalny koncept z przemawiającym biznesplanem - to podstawy tegorocznej StartUp Areny dedykowanej startupom z Ukrainy. Ta formuła wydarzenia pozwoli młodym biznesom z Ukrainy na przedstawienie swoich nowatorskich pomysłów na rozwój branży finansowej, technologicznej i e-commerce oraz rozpropagowanie ich wśród przedstawicieli polskiego i zagranicznego biznesu.

Pod czujnym okiem ekspertów branży Fintech, uczestnicy StartUp Arena zaprezentują swoje rozwiązania i koncepty, które poddane zostaną ocenie zgromadzonego jury.

Wydarzenie, które będzie miało miejsce podczas Fintech & e-commerce linking days 2022, pozwoli na wyłonienie najlepszych z najlepszych. Dzięki temu branże Fintech oraz e-commerce zostaną wzbogacone o rozwiązania technologiczne przygotowane przez naszych sąsiadów zza wschodniej granicy. Jesteśmy przekonani, że zdobędą one serca publiczności, sędziów oraz uzyskają szansę na adopcję w realnym biznesie.

StarUp Arena, to również doskonała okazja do poszerzenia swoich horyzontów i nawiązania nowych relacji biznesowych.

Na zwycięzców czekają nagrody

Najbardziej ciekawe, nowatorskie i kreatywne rozwiązania zostaną nagrodzone. Z trzema finalistami konkursu, organizatorzy przeprowadzą wywiady w celu promowania najlepszych z najlepszych.

Fintek Klang!MEDIA

Miesięczny pakiet obsługi PR KLANG!Media wraz z publikacjami na portalu Fintek.pl o wartości 10 tyś zł.

Rubicon

Przestrzeń do kreatywnej pracy w Park Avenue w Warszawie - przygotowane 2 miejsca pracy wraz z dostęp do strefy sal konferencyjnych na okres 6 miesięcy.

Fintech Poland

Pakiet 5 godzin doradztwa i konsultacji biznesowo - regulacyjnych w kancelarii prawnej Fintech Poland.

Stock Ambit

Crowdfunding Campaign Workshops - całodniowe warsztaty przygotowujące do kampanii crowdfundingowej w zakresie prawnym, formalnym, finansowym, a także komunikacyjnym i PR-owym.

Cobin Angels

Wsparcie Anioła Biznesu - prezentacja i promocja pomysłu przed gronem ekspertów z Klubu Aniołów Biznesu.

Paytel

Kompleksowa pomoc w realizowaniu przedstawionego projektu: doradztwo w zakresie prawa, optymalizacja SEO, wsparcie w zakresie promocji w sieci oraz udostępnienie na preferencyjnych warunkach bramki płatniczej umożliwiającej przyjmowanie płatności.

GPS

„Bezpłatne wsparcie marketingowe od GPS”

Przeprowadzenie
wywiadów ze zwycięzcami konkursu, promocja w szerokozasięgowych kanałach komunikacji marketingowej, social mediach, podcastach, newsletterach skierowanych do międzynarodowej grupy klientów GPS na całym świecie.

... i wiele więcej!

Jury

Skład jury StartUp Arena tworzą doświadczeni specjaliści i znawcy branży zarówno Fintech jak i e-commerce. Podczas Startup Arena będą przyglądali się prezentowanym pomysłom, by po zakończonych wystąpieniach poddać je ocenie. Efektem obrad jury będzie wyłonienie najbardziej kreatywnych pomysłów, które wzbogacą obie branże.

PIOTR BREWIŃSKI FUNDATOR I WICEPREZES FUNDACJI FINTECH POLSKA

Radca prawny, fundator i wiceprezes Fundacji na rzecz innowacji finansowych FinTech Polska. Z sektorem bankowym i płatniczym zawodowo związany od kilkunastu lat. Od wielu lat uczestniczy jako ekspert w pracach legislacyjnych nad najważniejszymi regulacjami z obszaru sektora bankowego oraz rynku usług płatniczych. Wieloletni współpracownik Związku Banków Polskich, pełnił funkcję doradcy zarządu Związku Banków Polskich. Ekspert z zakresu prawa bankowego, usług i systemów płatniczych, bankowości elektronicznej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskał dyplom University of Cambridge – Diploma in an Introduction to English Law and the Law of the European Union. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Uczestnik prac zespołu roboczego do spraw rozwoju innowacji finansowych przy Komisji Nadzoru Finansowego. W ramach praktyki zawodowej doradza zarówno instytucjom finansowym działającym w sektorze finansowym od strony regulacyjnej, jak i innowacyjnym przedsiębiorcom sektora FinTech w bieżącym prowadzeniu działalności gospodarczej.

MICHAŁ CHABOWSKI Członek Zarządu i partner, Rubicon Partners

Doświadczenie zawodowe zdobywał w funduszach VC (ocena i prowadzenie projektów inwestycyjnych) oraz firmach doradczych (ocena projektów inwestycyjnych i modelowanie finansowe). Od 2013 roku związany z Rubicon Partners, gdzie zajmuje się projektami pozyskiwania finansowania oraz realizacją inwestycji start-up’owych. Współtwórca operujących w modelu “inwestuj i buduj” funduszy VC zarządzanych przez Rubicon Partners (Rubicon Partners Ventures ASI i R Ventures I ASI).

Członek Rad Nadzorczych i dyrektor finansowy spółek portfelowych, aktywnie zaangażowany w ich rozwój. Uczestniczył w ponad 30 zrealizowanych projektach start-up’owych, w których odpowiadał za weryfikację potencjału biznesowego i rynkowego, wsparcie rozwoju (venture building i business development) oraz optymalizację źródeł finansowania (corporate finance). Poza portfelem inwestycyjnym Rubicon Partners uczestniczył dodatkowo w ponad 10 zrealizowanych transakcjach doradczych w procesach IPO, private placement, M&A, LBO/MBO i pozyskiwania finansowania (PE/VC, obligacje) na ponad 245 mln PLN. Absolwent Corporate Finance i Bankowości Inwestycyjnej, kierunek: Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

RADOSŁAW JEZIORSKI CEO, STOCKAMBIT

Współzałożyciel i CEO StockAmbit- spółki crowdfundingowej, która łączy rynek inwestorski z polskimi startupami.

Wcześniej, przez ponad 20 lat, pracował na wysokich pozycjach managerskich w Grupie mBanku, gdzie m.in. zajmował się tworzeniem strategii biznesowych, zarządzał strukturami sprzedaży oraz tworzył produkty finansowe.

Jego pasją jest szeroko rozumiany rynek inwestycyjny. Sam, inwestuje w spółki giełdowe, ale od lat angażuje się finansowo i mentorsko również w przedsięwzięcia na wczesnym etapie rozwoju. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, warszawskiej SGH oraz IESE Business School w Barcelonie. Uprawia amatorsko kolarstwo szosowe i MTB. W działalności zawodowej wykorzystuje umiejętność, którą pomógł rozwinąć mu sport- wytrwałość oraz umiejętność szybkiego a zarazem rozważnego sposobu podejmowania decyzji, Ponadto w biznesie, tak samo jak w sporcie, zawsze gra fair play.

JAKUB JÓŹWIAK Członek zarządu, punkta

Z branżą internetową związany od ponad 17 lat, głównie w obszarze performance marketingu i rozwoju biznesu w branży ecommerce, fintech i insure tech.

W swojej karierze prowadził biznes na większości rynków europejskich oraz WNP min. dla takich firm jak TradeDoubler, Kaspi bank, Aion bank, E-obuwie.

Obecnie członek zarządu punkta.pl, omnikanałowej multi-agencji ubezpieczeniowej.
Lubi angażować się w dopiero co powstające projekty lub firmy na wczesnej fazie rozwoju.

ROBERT ŁUGOWSKI Partner Zarządzający, Cobin Angels Członek Zarządu, EBAN

Współzałożyciel i Partner Zarządzający w Cobin Angels, największej profesjonalnej społeczności aniołów biznesu w Polsce. Oprócz bycia przedsiębiorcą jest również inwestorem oraz doradcą dla wielu startupów i spółek technologicznych.

Robert specjalizuje się w dyfuzji innowacji, organizacji i rozwoju nowych przedsięwzięć oraz modeli biznesowych m.in. w obszarze medtech, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy czy blockchain.

Pracował na wysokich stanowiskach menedżerskich w globalnych firmach technologicznych, takich jak Xerox, Hewlett-Packard czy Atos. Nadzorował i odpowiadał za realizację innowacyjnych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej, Izraelu, Egipcie i Turcji.

Robert pełnił również szereg funkcji w organizacjach branżowych m.in. jako członek zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Warsaw Executive MBA Alumni Association oraz Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. Jest inicjatorem Konfederacji Business Angels Poland oraz członkiem zarządu European Business Angels Network.

Robert pełni rolę mentora dla założycieli start-upów oraz jest członkiem jury w konkursach dla startupów (np. MIT Enterprise Forum, Microsoft Imagine Cup, PWC, European Startup Days).

Robert jest absolwentem studiów MBA Carlson School of Management oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także indywidualnych studiów międzyuczelnianych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, Politechnice Lubelskiej i Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej.

MATEUSZ SIPA wicedyrektor biura rozwoju gospodarczego i współpracy międzynarodowej, Urząd Miasta Łodzi

Mateusz Sipa jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Łódzkiego, zajmuje stanowisko zastępcy dyrektora w Biurze Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej UMŁ odpowiedzialnego za przyciąganie i pozyskiwanie nowych inwestorów. Mateusz jest również radcą prawnym.

MICHAŁ WOJCIECHOWSKI VP Sales Eastern Europe, GPS

Michał Wojciechowski od prawie 10 lat zwiazany z szeroko pojętą branżą finansową oraz FinTech głównie w UK i Wschodniej Europie. Współ-założyciel i Ex CEO Fluency (Crypto-Bank i CBDC technology provider) z głównym biurem w UK oraz biurami w Irlandi i NYC, współtwórca jednego z pierwszych modeli pozwalających na procesowanie Digital Assets(Crypto) zgodnie ze schematami Visy i Master Card. Co pozwala wydawać te Digitalowe aktywa kartami płatniczymi. Doskonale rozumie modele tworzenia nowych technologi FinTech oraz ich potrzeby. Dzięki swojemu doświadczeniu i świetnemu zrozumieniu rynku obecenie rozwija we wschodniej europie jedną z najwiekszych firm PayTech na świecie Global Proceessing Services (GPS) jako wice prezes sprzedaży.

PAWEŁ ZYLM Business Angel, rzedsiębiorca, inwestor i mentor w startupach

Business Angel, przedsiębiorca, inwestor i mentor w startupach na wczesnym etapie rozwoju skoncentrowany na wsparciu ich wzrostu. Zwycięzca konkursu Business Angel of the Year 2020 w kategorii Nagroda Ekosystemu. Manager w sektorze finansowym z doświadczeniem w pracy w consultingu. Founder i twórca sukcesu BRE Ubezpieczenia. Ekspert oraz aktywny uczestnik rynku ubezpieczeniowego. Wspiera ekosystem startupowy w Polsce. Aktywnie uczestniczy w różnych wydarzeniach związanych z tym rynkiem. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodymi przedsiębiorcami. Jest mentorem prowadzącym w ReaktorX, pre-akceleratorze dla pierwszorazowych founderów. Zasiada również w radach nadzorczych oraz komitetach doradczych.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość.

Paweł Zylm od 25 lat związany jest z branżą ubezpieczeniową. W swej karierze odpowiadał także za rozwój sieci agencyjnej tradycyjnej oraz sprzedaż poprzez kanały elektroniczne, a także wdrażanie procesu sprzedaży internetowej produktów ubezpieczeniowych. Brał aktywny udział w koordynacji procesu fuzji Zurich z Generali, gdzie do 2006 roku pełnił funkcję Bancassurance Managera. Wcześniej pracował także w PwC w dziale audytu i doradztwa księgowego oraz w Powszechnym Banku Kredytowym S.A.

Od początku istnienia projektu BRE Ubezpieczenia Paweł Zylm był zaangażowany w jego rozwój. W 2007 roku objął stanowisko prezesa zarządu BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. oraz BRE Ubezpieczenia sp. z o.o. W wyniku strategicznych decyzji na poziomie Grupy mBanku w latach 2012 – 2013 z sukcesem przeprowadził fuzję BRE Ubezpieczenia oraz Aspiro, stojąc na czele wspomnianych Spółek, a następnie przygotował BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. do procesu fuzji z Grupą Ubezpieczeniową AXA Polska gdzie nadzorował proces połączenia obu struktur.

Do jego osiągnieć należy także zbudowanie innowacyjnych kanałów sprzedaży produktów ubezpieczeniowych – zarówno w modelu direct, jak i bancassurance. W marcu 2015 roku jego osiągnięcia na polu kooperacji banku z ubezpieczycielem zostały docenione w prestiżowym konkursie Celent Model Bank 2015. Grono międzynarodowych ekspertów przyznało nagrodę w kategorii bancassurance - uznając wdrożenia zaprojektowane przez BRE Ubezpieczenia dla mBanku - za najbardziej imponujące osiągnięcie w kategorii "Innovation and Emerging Technologies". Zwycięskie projekty były oceniane pod kątem trzech podstawowych kryteriów - wyników finansowych i rozmiaru prowadzonego biznesu, stopnia innowacji oraz skutecznej implementacji nowych technologii.

Paweł Zylm pełnił funkcję Członka Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. W latach 2010-2015 był Przewodniczącym Zespołu ds. ubezpieczeń direct w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. W 2012 roku magazyn Home&Market przyznał mu nagrodę dla Najlepszego Menedżera Roku. Paweł Zylm został także uhonorowany odznaką „Zasłużeni dla Ubezpieczeń” przez Polską Izbę Ubezpieczeń za działania w kierunku rozwoju rynku direct i popularyzacji nowoczesnych rozwiązań w sprzedaży ubezpieczeń.

Zgłoszenia udziału w StartUp Arena

Zachęcamy Was, drodzy Ukraińcy, do zgłaszania się z Waszymi nietuzinkowymi pomysłami i myśleniem wyprzedzającym nowości na rynku technologii i finansów. Wystarczy, że skorzystacie z poniższego formularza i prześlecie swoje zgłoszenie wraz z pitch deck - prezentacją slajdów w Microsoft Power Poincie, opisującą Wasz startup oraz sam pomysł.

Na zgłoszenia czekamy do 17 maja 2022.

Odpowiedź zwrotną o zakwalifikowaniu się do StartUp Arena otrzymacie 20 maja br. na wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym adres mailowy.

Formularz zgłoszenia

    Dane kontaktowe